Rádi vám poradíme: servis: 724 354 808 prodej: 377 222 813, 773 300 420
email: prodej@kolasilhavy.cz, reklamace@kolasilhavy.cz
Otevírací doba:
Po - pá: 9 - 17 h. OBJEDNÁNÍ NA SERVIS
So: 9 - 12 h.
Rádi vám poradíme: servis: 724 354 808 prodej: 377 222 813, 773 300 420
email: prodej@kolasilhavy.cz, reklamace@kolasilhavy.cz
Otevírací doba:
Po - pá: 9 - 17 h. OBJEDNÁNÍ NA SERVIS
So: 9 - 12 h.
1. Jízdní kolo bylo v době 24. měsíců od koupě nejméně 2x prohlédnuto v autorizovaném servise TREK.
2. Rám kola musí mít čitelné výrobní číslo.
3. Rám kola musí být v původní barevné kombinace včetně původního laku.
4. Při reklamaci musí být předložen originál záručního listu včetně dokladu o koupi.
5. Jízdní kolo TREK musí být v době 24. Měsíců od koupě zaevidováno v registračním systému dovozce firmy Bretton. Součástí evidence je vygenerování jedinečného kodu, který se kupující zavazuje tímto dopsat do tohoto záručního listu.
6. Údaje o jízdním kole a jeho majiteli musí být v evidenci a tomto záručním listě shodné.
7. Tato registrace musí být provedena před druhou prohlídkou v autorizovaném servise (viz.bod 1.), kdy součástí prohlídky je stvrzení úplnosti záručního listu (zapsání kodu z evidence) a tím potvrzení nároku na prodlouženou – doživotní záruku.
8. Dovozce jízdních kol firma Bretton si vyhrazuje právo rozhodnout o oprávněnosti každé reklamace.
9. Doba vyřízení smluvní prodloužené záruky na rám kola není dobou, která by se řídilaustanoveními Obchodního a Občanského zákoníku.
10. Dovozce se prostřednictvím prodejce zavazuje, že takto uplatněnou prodlouženou záruku bude řešit bezodkladně.